Biuro Obsługi Klienta
Biuro Obsługi Klienta mieści się w budynku głównym Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., przy ul. Warzywnej 3 w Pabianicach.
Godziny pracy: Biuro Obsługi Klienta:
Poniedziałek – piątek 7:30 – 14:30
Godziny otwarcia Kasy:
Poniedziałek – piątek 7:30 – 14:30
Do BOK mogą się Państwo zgłaszać z wszystkimi sprawami, dotyczącymi usług, które świadczy ZWiK Sp. z o.o., zarówno dla klientów indywidualnych jak i dla pozostałych odbiorców. Pracownicy BOK pomogą Państwu między innymi w załatwieniu wszelkich formalności związanych z:
- przyłączeniem do sieci wodociągowej i/lub kanalizacyjnej,
- przyjmowaniem odczytów wodomierzy,
- przyjmowaniem informacji o awariach sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
- przyjmowaniem reklamacji oraz udzielaniem wyjaśnień dotyczących wystawionych faktur (42 22-59-160),
- ustalanie terminów wymiany legalizacyjnej wodomierzy Klientów ZWiK Sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach pod numerem telefonu (42 22-59-175, 784 001 880),
- zawieraniem/rozwiązywaniem umów o dostarczenie wody i/lub odprowadzenie ścieków (42 22-59-161, 664 700 830).
Zawieranie/zmiany w umowie:
Zawarcie umowy o zaopatrzenie w wodę i /lub odprowadzanie ścieków odbywa się na podstawie przepisów:
- art. 6 Ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
- Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków obowiązującego na terenie Gminy Miejskiej Pabianice.
Dokumenty niezbędne do zawarcia lub aktualizacji umowy o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków:
- wniosek o zawarcie umowy,
- wniosek – dodatkowy wodomierz,
- aktualny dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości np.: wypis z księgi wieczystej, odpis aktu notarialnego, itp.,
- decyzja właściwego organu administracyjnego o nadaniu lub zmianie adresu nieruchomości (o ile adres nieruchomości nie został wyraźnie wskazany w dokumencie potwierdzającym prawo własności),
- protokół zdawczo-odbiorczy ze stanami wodomierzy na dzień przejęcia/przekazania nieruchomości.
Dodatkowo:
Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna, spółka osobowa i spółka cywilna:
- aktualny wypis z właściwego rejestru,
- umowa spółki cywilnej, jeżeli z wnioskiem występują osoby tworzące spółkę cywilną,
- aktualne pełnomocnictwo dla osób występujących z wnioskiem i/lub podpisujących umowę, jeżeli osoby te nie są wymienione we właściwym rejestrze, umowie spółki cywilnej.
Wspólnota Mieszkaniowa:
- uchwała o wyborze Zarządu Wspólnoty ze wskazaniem siedziby Wspólnoty, wraz z listą głosujących,
- uchwała Zarządu Wspólnoty o powierzeniu obowiązków administrowania podmiotowi innemu niż Zarząd,
- jeżeli umowa na zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków nie będzie podpisywana przez Zarząd Wspólnoty, pełnomocnictwo dla Zarządcy (administratora) do zawarcia umowy na zaopatrzenie w wodę lub odprowadzanie ścieków lub umowa o powierzeniu administrowania budynkiem, w której znajduje się zapis, że administrator – jako reprezentant Wspólnoty jest upoważniony do podpisania umowy z ZWiK.
Rozwiązanie umowy
Wniosek o rozwiązanie umowy o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzania ścieków można złożyć na naszym formularzu.