Gra terenowa ZWiK „Z Kropelką przez Pabianice”
Zapraszamy do udziału w przygotowanej przez ZWiK Sp. z o.o. mobilnej grze terenowej „Z Kropelką przez Pabianice”, która powstała w ramach projektu pn. „Woda i lokalne środowisko ponad wszystko” współfinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
ZASADY GRY TERENOWEJ „Z Kropelką przez Pabianice”
- Gra terenowa pn. „Z Kropelką przez Pabianice” odbywa się w dniach od 25.09.2023 do 15.10.2023 na terenie Miasta Pabianice.
- Udział w Grze jest bezpłatny
- Wymogiem wzięcia udziału w Grze jest:
a) posiadanie smartfona/tabletu z systemem iOS lub Android,
b) zainstalowanie bezpłatnej aplikacji ”Zwik Gra Miejska” („Aplikacja”) dostępnej w Google Play i AppStore.
c) uruchomienie mobilnego dostępu do Internetu i lokalizacji GPS na urządzeniu, o którym mowa w pkt. a),
d) dokonanie zapisu za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego Organizatora, w sposób określony w Regulaminie, w tym wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz akceptacja Regulaminu i dostarczenie go do siedziby ZWiK przy ul. Warzywnej 3 (w przypadku osób poniżej 18 roku życia dokumenty uzupełnia opiekun prawny), - Zadaniem Uczestników jest jak najszybsze zgromadzenie 10 kropli rozmieszczonych przez Organizatora na trasie Gry i rozwiązanie zadań określonych przez Organizatora. Gra kończy się w chwili zebrania wszystkich Kropli i rozwiązania wszystkich zadań.
- Każda kropla pozostaje w dzbanku przez 2 dni. Po tym czasie kropla wyparuje i konieczne będzie ponowne jej zebranie.
- Użytkownik musi poruszać się w kierunku, który pokazany jest na mapie, używając przy tym aplikacji. Działa to na zasadzie Google Mapy, gdzie na mapie oznaczony jest nasz punkt oraz punkt docelowy do którego aktualnie zmierzamy.
- Użytkownik ma za zadanie dotrzeć do wybranego punktu. W momencie, kiedy użytkownik znajdzie się w wybranym punkcie, musi zeskanować kod QR dostępny w danym miejscu. Aby to zrobić, z poziomu aplikacji, wybiera „zeskanuj kod QR”. Drugą opcją jest pojawienie się w pobliżu, zgodnie z ustawieniami danego punktu.
- Po poprawnym zeskanowaniu kodu lub pojawieniu się w obrębie – zgodnie z ustawieniami punktu, użytkownik musi poprawnie rozwiązać (quiz/łamigłówkę/rebus) w celu zebrania kropli. Jeżeli użytkownik odpowie źle, aplikacja poinformuje go o tym.
- W każdej chwili użytkownik może zrezygnować z punktu i wybrać kolejny.
- W momencie, kiedy użytkownik poprawnie rozwiąże zagadkę, aplikacja poinformuje go o tym oraz o fakcie zebrania kropli. Dodatkowo na mapie, ten punkt zamienia się na punkt „zdobyty”, oznaczony innym „markerem” – punktem.
- Gra kończy się w momencie zebrania 10 kropli i poprawnego rozwiązania wszystkich zagadek.
- Lista zwycięzców, którzy najszybciej zakończyli grę zostanie opublikowana na stronie organizatora po zakończeniu gry.