Ikonka

Gra terenowa ZWiK „Z Kropelką przez Pabianice”

Zapraszamy do udziału w przygotowanej przez ZWiK Sp. z o.o. mobilnej grze terenowej „Z Kropelką przez Pabianice”, która powstała w ramach projektu pn. „Woda i lokalne środowisko ponad wszystko” współfinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.

ZASADY GRY TERENOWEJ „Z Kropelką przez Pabianice”

  1. Gra terenowa pn. „Z Kropelką przez Pabianice” odbywa się w dniach od 25.09.2023 do 15.10.2023 na terenie Miasta Pabianice.
  2. Udział w Grze jest bezpłatny
  3. Wymogiem wzięcia udziału w Grze jest:
    a) posiadanie smartfona/tabletu z systemem iOS lub Android,
    b) zainstalowanie bezpłatnej aplikacji ”Zwik Gra Miejska” („Aplikacja”) dostępnej w Google Play i AppStore.
    c) uruchomienie mobilnego dostępu do Internetu i lokalizacji GPS na urządzeniu, o którym mowa w pkt. a),
    d) dokonanie zapisu za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego Organizatora, w sposób określony w Regulaminie, w tym wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz akceptacja Regulaminu i dostarczenie go do siedziby ZWiK przy ul. Warzywnej 3 (w przypadku osób poniżej 18 roku życia dokumenty uzupełnia opiekun prawny),
  4. Zadaniem Uczestników jest jak najszybsze zgromadzenie 10 kropli rozmieszczonych przez Organizatora na trasie Gry i rozwiązanie zadań określonych przez Organizatora. Gra kończy się w chwili zebrania wszystkich Kropli i rozwiązania wszystkich zadań.
  5. Każda kropla pozostaje w dzbanku przez 2 dni. Po tym czasie kropla wyparuje i konieczne będzie ponowne jej zebranie.
  6. Użytkownik musi poruszać się w kierunku, który pokazany jest na mapie, używając przy tym aplikacji. Działa to na zasadzie Google Mapy, gdzie na mapie oznaczony jest nasz punkt oraz punkt docelowy do którego aktualnie zmierzamy.
  7. Użytkownik ma za zadanie dotrzeć do wybranego punktu. W momencie, kiedy użytkownik znajdzie się w wybranym punkcie, musi zeskanować kod QR dostępny w danym miejscu. Aby to zrobić, z poziomu aplikacji, wybiera „zeskanuj kod QR”. Drugą opcją jest pojawienie się w pobliżu, zgodnie z ustawieniami danego punktu.
  8. Po poprawnym zeskanowaniu kodu lub pojawieniu się w obrębie – zgodnie z ustawieniami punktu, użytkownik musi poprawnie rozwiązać (quiz/łamigłówkę/rebus) w celu zebrania kropli. Jeżeli użytkownik odpowie źle, aplikacja poinformuje go o tym.
  9. W każdej chwili użytkownik może zrezygnować z punktu i wybrać kolejny.
  10. W momencie, kiedy użytkownik poprawnie rozwiąże zagadkę, aplikacja poinformuje go o tym oraz o fakcie zebrania kropli. Dodatkowo na mapie, ten punkt zamienia się na punkt „zdobyty”, oznaczony innym „markerem” – punktem.
  11. Gra kończy się w momencie zebrania 10 kropli i poprawnego rozwiązania wszystkich zagadek.
  12. Lista zwycięzców, którzy najszybciej zakończyli grę zostanie opublikowana na stronie organizatora po zakończeniu gry.

Do góry